بهترين وكيل ملكي در تهران
نوشته شده توسط : ابراهیم مشهدی


بهترين وكيل ملكي در تهران
به نظر ما بهترين وكيل ملكي، وكيلي است كه ساختار و چارچوب دادگاه هاي ملكي را بشناسد، پرونده را به خوبي بشناسد و با شما و پرونده شما همدردي كند. وكيلي كه مي تواند شما را در دادگاه جلب كند.
وكيل مدني، وكيل پايه يك دادگستري است كه داراي تجربه و تخصص در قوانين مدني و دعاوي و رويه مراجع قضايي در رسيدگي به دعاوي مدني است.
امروزه به دليل پيچيدگي انواع قراردادها و معاملات ملكي اعم از خريد و فروش و اجاره ملك و عدم آگاهي مردم از قوانين املاك، مشكلات و اختلافات زيادي در انجام معاملات بين طرفين قرارداد و غيرمنقول به وجود مي آيد. معاملات ملكي كه گاهي براي حل اين اختلافات طرفين را ملزم به مراجعه به مراجع قضايي مي كند.
وكيل ملكي مي تواند افراد را در جهت انجام صحيح معاملات ملكي يا انعقاد قراردادهاي ملكي به صورت قانوني راهنمايي و مشاوره دهد و حضور وكيل مجرب املاك در هنگام عقد قرارداد يا معاملات ملكي به كاهش اختلافات كمك مي كند. بين طرفين پس از انجام معاملات. انجام دادن
وكيل ملكي با توجه به تجربه و تخصص خود در مشاوره و پيگيري پرونده هاي ملكي مي تواند با قبول وكالت موكل در دعاوي ملكي، احتمال موفقيت موكل را در پرونده افزايش دهد.
يك وكيل املاك مي تواند در تمام دعاوي املاك كار كند و وكالت بپذيرد يا به مشتريان مشاوره و راهنمايي كند. دعاوي ملكي به طور كلي به سه دسته تقسيم مي شود كه عبارتند از:
1- دعاوي مالكيت حقوقي
2- دعاوي اموال جزايي
3- مطالبات ملكي ثبت شده
دعاوي حقوقي ملكي چيست؟
يكي از انواع دعاوي ملكي، دعاوي حقوقي ملكي است كه انواع مختلفي دارد. دعاوي ملكي به دليل عدم آگاهي مردم از قوانين املاك قانوني است و در اين دعاوي جرمي صورت نگرفته است. حال به چند مورد از مهم ترين دعاوي ملكي اشاره مي كنيم كه يك وكيل ملكي مي تواند به عنوان وكالت براي حل و فصل و پيگيري پرونده قبول كند. كه شامل :

1- در صورتي كه سازنده براي تامين بخشي از هزينه ساخت پروژه ساختماني با گرو گذاشتن ملك وام بانكي گرفته باشد در اين صورت ملك در رهن بانك خواهد بود و فروشنده بايد قبل از فروش ملك ابتدا بدهي خود را پرداخت كند. و تنظيم سند رسمي به بانك پرداخت كنيد و پس از پرداخت وام مسكن ملك را بفروشيد.
در صورتي كه فروشنده يا سازنده ملك (در عقد مشاركت ساختماني) قبل از تنظيم سند رسمي، ملك را به رهن سپرده باشد، اما به تعهد خود عمل نكند، مالك يا خريدار مي تواند با وكالت ملكي. وكيل، براي تعهد شكايت كنيد. براي بالا بردن وام مسكن در مقابل سازنده.
2- در صورتي كه خريدار و فروشنده در مبايعه نامه تاريخ تنظيم سند رسمي را در دفترخانه قيد كرده باشند و فروشنده در تاريخ تعيين شده در دفترخانه حاضر نشود خريدار مي تواند تقاضاي عدم حضور فروشنده نمايد. از اداره ثبت؛ همچنين در صورتي كه خريدار و فروشنده تاريخ تنظيم سند رسمي را تعيين نكرده باشند، خريدار مي تواند از فروشنده تقاضاي حضور در دفترخانه را در زمان تعيين شده جهت تنظيم سند رسمي نمايد و در صورت عدم مراجعه فروشنده. در تاريخ تعيين شده در دفتر حاضر شود، خريدار مي تواند گواهي عدم حضور خود را بگيرد. خريدار بهتر است راهنمايي ها و مشاوره هاي لازم را از يك وكيل ملكي در اين زمينه دريافت كند و سپس نسبت به طرح دعواي الزام فروشنده به تنظيم سند رسمي اقدام كند تا بتواند از فروشنده شكايت كند. آگاهي از قوانين و رويه هاي دادگاه.
مصوبه مجمع تجزيه طلبان چيست؟
صورت حريم سندي است كه املاك و حدود هر يك از واحدها و مشاعات ساختماني را مشخص مي كند و به اين ترتيب سهم هر يك از مالكان واحدها مشخص مي شود. گزارش مجمع تفكيكي از آن جهت حائز اهميت است كه مبناي صدور سند ملكي براي هر واحد خواهد بود و در صورت عدم دريافت گزارش مجمع تفكيك توسط سازنده ملك، سند رسمي براي واحدها صادر نمي شود. بنابراين در صورت استنكاف فروشنده يا سازنده از دريافت برگه مجمع تفكيك، خريدار بايد پس از مشاوره با وكيل مجرب املاك، دادخواستي مبني بر الزام فروشنده به اخذ برگه مجمع تفكيك ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: