وکیل طلاق در تهران کیست؟
نوشته شده توسط : ابراهیم مشهدی



در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بدانید وکیل طلاق تضمینی چگونه می تواند به شما در روند جدایی از همسرتان کمک کند و مزایای استفاده از این وکیل در روند جدایی چقدر می تواند منجر به پیشرفت روند قضایی و قضایی شود. اخذ تصمیم قطعی طلاق برای شما
وکیل پایه یک دادگستری و یا حتی وکیل اینترنتی می تواند در تمامی زمینه های مرتبط با پرونده های حقوقی و کیفری فعالیت کند و بدون محدودیت وکالت بپذیرد و پرونده های مختلف را پیگیری و حل و فصل کند و وکیل طلاق تضمینی نیز از این قاعده مستثنی است. نیست؛ اما وکیل طلاق تضمینی به وکیلی گفته می شود که در زمینه طلاق و دعاوی مربوط به آن فعالیت داشته باشد و فقط در این زمینه فعالیت داشته باشد; از این رو با قوانین مربوط به طلاق و رویه مراجع قضایی در رسیدگی به پرونده های طلاق آشنایی کامل دارد و از آخرین قوانین طلاق آگاه است، از این رو وکیل طلاق تضمینی بهترین گزینه برای دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص پرونده های طلاق می باشد.
خدمات وکالت طلاق
- طلاق توسط زن

- طلاق از مرد

- طلاق توافقی

- مطالبه مهریه

- شرط تقسیم اموال

- حضانت، نفقه...

ثبت ازدواج دائم
مفهوم شرعی طلاق چیست؟
طلاق به معنای پایان قانونی ازدواج و جدایی زوجین از یکدیگر است و در نتیجه حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در زمان ازدواج وجود داشته از بین می رود.

طبق ماده 1139 قانون مدنی، طلاق مخصوص نکاح دائم است و زن در عقد منقطع با انقضای مدت یا فسخ نکاح از سوی شوهر طلاق می گیرد.

طلاق مانند نکاح با صیغه خواندن صورت می گیرد، اما بر خلاف نکاح جزء اقامه است، یعنی یک طرفه است و فقط توسط مرد انجام می شود; زیرا طبق قانون طلاق در ایران مرد حق طلاق دارد و هر زمان که بخواهد می تواند با تقدیم دادخواست طلاق زن خود را طلاق دهد.

انواع طلاق بر اساس رجوع به طلاق
امتناع در طلاق به معنای بازگشت مرد به زن پس از طلاق و ادامه زندگی مشترک در دوران طلاق است و با این اشاره ازدواج قبلی با تمام آثارش ادامه دارد و نیازی به ازدواج مجدد نیست.

طلاق بر اساس حق رجوع مرد به دو دسته کلی تقسیم می شود. که شامل:

1- طلاق بین (بدون ذکر)

2- طلاق رجعی

اگر تصمیم به ثبت دادخواست طلاق دارید اما نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با وکیل طلاق تضمینی موسسه حقوقی دادارمان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
مراحل طلاق توافقی در سال جدید
طلاق چیست و نظر وکیل طلاق چیست؟
طلاق باین طلاقی است که در آن مرد حق رجوع به زن را ندارد. رجوع مرد به زن در طلاق، اعم از اینکه عدّه داشته باشد یا نداشته باشد، جایز نیست. این نوع طلاق برخلاف طلاق رجعی است که در آن مرد در عده حق رجوع دارد.

انواع طلاق عبارتند از:

1- طلاق از زن باکره (زنی که بعد از ازدواج با او رابطه جنسی نداشته است)

2- طلاق دختر نابالغ (دختری که هنوز 9 سالش نشده است)

3- طلاق زن یائسه

4- طلاق طلاق

5- طلاق مبارک

6- طلاق ثالث یا طلاق سه گانه

7- نوع دیگری از طلاق وجود دارد که به آن طلاق شرعی می گویند. در این نوع طلاق، حاکم شرع، زن مردی را که نه نفقه او را می دهد و نه طلاق می دهد، طلاق می دهد.

در طلق باین، زن در ایام عده به مرد محرم نیست و احکام ازدواج مانند الزام به اطاعت از شوهر، ارث زوجین از یکدیگر، حرمت خروج از خانه. بدون اذن شوهر و تکلیف نفقه و مخارج شوهر شامل حال او نمی شود.
* نکته: در صورت حامله بودن زن، پرداخت نفقه او تا زمان تولد نوزاد بر مرد واجب است.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طلاق، موسسه حقوقی دادارمان بهترین وکیل طلاق در تهران را به شما معرفی می کند.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: