وكيل مجرب در تهران
نوشته شده توسط : ابراهیم مشهدی

 

وكيل مجرب در تهران

 

وكيل با تجربه عموم مردم به دنبال وكيل مجرب براي حل پرونده هاي حقوقي خود هستند. بسياري از مردم اين ايده را دارند كه وكلاي پايه يك دادگاه همگي وكلاي با تجربه هستند. و مي توانند به همه وكلا براي حل پرونده هايشان اعتماد كنند. تجربه حرف اول را در زندگي مي زند.

 

 

 

افرادي كه تجربه زيادي دارند مي توانند با تجربه بالاي خود به راحتي امور را مديريت كنند. نتيجه اين مديريت صحيح و اصولي باعث موفقيت مي شود. اين در مورد پرونده هاي دادگاه نيز صدق مي كند. اگر مي خواهيد در پرونده يا پرونده هاي حقوقي خود موفق شويد، بايد با يك وكيل مجرب همكاري كنيد. سوالي كه ممكن است براي شما پيش بيايد اين است كه چگونه مي توان يك وكيل با تجربه زياد پيدا كرد؟ پاسخ سوال شما با ماست پس ادامه مقاله را از دست ندهيد.

 

 

 

يك وكيل با تجربه بايد در زمينه وكالت تحصيل كرده باشد، علاوه بر اين بايد سال ها به عنوان وكيل فعاليت كرده باشد. نكته مهمي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه صرف داشتن سابقه طولاني در حرفه وكالت باعث نمي شود كه فرد به يك وكيل با تجربه تبديل شود. اين وكيل بايد پرونده هاي مختلف حقوقي را انجام داده باشد و موكلان نيز از وكالت وي رضايت كامل داشته باشند. در صورتي كه وكيل داراي صفات و ويژگي هاي ذكر شده باشد مي توان او را وكيل متخصص و مجرب ناميد.

 

مهمترين دليل انتخاب وكيل مجرب چيست؟

 

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد به دنبال وكيل مجرب مي گردند؛ تخصص آنها در حل پرونده هاي حقوقي است. علاوه بر اين، اين وكلا مي توانند با استفاده از تجربيات مشابه خود در ساير موارد مشابه، روند رسيدگي را تسريع بخشند. يكي از ويژگي هاي يك وكيل با سابقه اين است كه از كليه قوانين، رويه ها و ... پرونده ها يا دعاوي حقوقي آگاهي كامل دارد و مي داند كه چگونه اين پرونده ها را بررسي كرده و اطلاعات كاملي را در اختيار موكلان خود قرار دهد. .

 

 

 

تفاوت بين تجربه و آموزش تئوري چيست؟

 

حقيقت اين است كه اگرچه همه وكلا تحصيلات حقوقي دارند، اما نمي توان به آنها اعتماد كرد. به عبارت ديگر، تا زماني كه وكيل از موضوع مطلع نشود، نمي تواند تجربه كسب كند; به همين دليل است كه فقط آموزش نظري كه در كتاب هاي حقوقي نوشته شده است براي داشتن تجربه كافي نيست. اگر پرونده حقوقي داريد كه برنده شدن در اين پرونده ها براي شما اهميت ويژه اي دارد، حتما بايد به يك وكيل مجرب مراجعه كنيد.

 

 

 

يكي از ويژگي هايي كه هر وكيل با تجربه اي از آن بهره مي برد سرعت است. اين وكلا بر اساس تجربيات خود در كمترين زمان ممكن به حل پرونده هاي مختلف حقوقي مي پردازند. وكلاي مجرب بهترين گزينه براي افرادي هستند كه زمان زيادي براي دفاع از خود در پرونده هاي حقوقي خود ندارند.

 

 

 

چگونه وكلاي مجرب پيدا كنيم؟

 

راه هاي مختلفي براي يافتن وكلاي مجرب در تهران يا ساير نقاط كشور وجود دارد. اولين و مهمترين راه را مي توان تحقيق در مورد وكيل دانست. به اين ترتيب رزومه وكيل را بررسي كنيد و اگر رزومه قوي داشته باشد نشان دهنده باتجربه بودن وكيل است.

 

 

 

راه دوم را مي توان جستجو در گوگل دانست، فقط با جستجوي عبارت وكيل با تجربه در موتور جستجوي گوگل، ليستي از وكلاي مجرب را مشاهده خواهيد كرد. پس از يافتن اين وكلا، ابتدا مي توانيد با آنها تماس تلفني داشته باشيد. مشكل خود را بيان كنيد و از آنها بپرسيد كه آيا تا به حال پرونده اي مشابه شما را تكميل كرده اند يا خير. در اين صورت مي توانيد بر اساس اطلاعات به دست آمده بهترين تصميم را بگيريد.

 

 

 

راه ديگر براي يافتن يك وكيل با تجربه اين است كه از اطرافيان خود بپرسيد. اگر اطرافيان شما تجربه موفقي از كار با يك وكيل دارند. آنها مي توانند در يافتن وكلاي مجرب مفيد باشند.

 

هزينه يك وكيل مجرب چقدر است؟

 

برخي افراد اين تصور را دارند كه حقوق وكلاي مجرب بسيار بالاتر از ساير وكلا است. اين تفكر تا حد زيادي اشتباه است. زيرا هر وكيلي با توجه به نوع پرونده، ميزان تخصص و مهارت براي موفقيت در پرونده، سختي و پيچيدگي پرونده و ... حقوق خود را تعيين مي كند پس فقط بر اساس شنيده ها وكيل انتخاب نكنيد.

 

 

 

مزاياي وكلاي مجرب گروه وكلاي يعقوبي

 

تلاش براي رفع تاخير در رسيدگي

 

حضور منظم در جلسات دادگاه

 

پيگيري مستمر پرونده مددجو و ارائه گزارش پرونده به مددجو

 

انعقاد قرارداد وكالت به صورت عادلانه

 

قبول وكالت توسط وكيل متخصص در زمينه هاي مختلف حقوقي، كيفري، خانوادگي و ...





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: